Forum www.textowefantasy.fora.pl Strona Główna www.textowefantasy.fora.pl
To forum s?u?y jako gra textowa oparta na ?wiecie fantasy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.textowefantasy.fora.pl Strona Główna -> Najważniejsze informacje.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedziela
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 14:42, 27 Sie 2008    Temat postu: Klasy

Stając po stronie każdego z narodów mamy do wyboru trzy klasy których potem nie możemy zmienić. W miarę awansowania na kolejne poziomy awansujemy o szczebel wyżej.

Klasy dostępne dla stających po stronie ludzi:

Uczeń- Są to adepci magii którzy uczą się dopiero nią posługiwać, jednak mogą korzystać z podstawowych czarów.
Modyfikatory cech:
+2 do wiedzy
+1 do talentu magicznego

Mag- Postacie które wybrały klasę uczeń po zdaniu na 10 poziom stają się magami. Mogą oni posługiwać się magią znacznie przewyższającą tą którą posługiwali się uczniowie.
Modyfikatory cech:
+2 do wiedzy
+2 do talentu magicznego
+2 do siły czarów

Arcymag- Magowie którzy awansują na 25 poziom stają się arcymagami. Sprawują oni władzę nad innymi magami i pełnią rolę ważnych urzędników, każdy arcymag jest oddawany błogosławieństwą bogów dzięki czemu ich siła wzrasta. Mają oni dostęp do zaklęć na codzien zakazanych
Modyfikatory cech:
+3 do wiedzy
+3 do talentu magicznego
+1 do siły czarów
+1 do siły

Rycerz- Kolejną drogą do wybrania jest kariera rycerza. Są to żołnierze świetnie posługujący się bronią białą. Stanowią główną siłę uderzeniową imperium ludzkiego.
+2 do siły
+1 do charyzmy

Paladyn- Postacie które obrały drogę rycerza i awansują na 10 stają się Paladynami. To szlachetni wojownicy, całkowicie oddani woli króla. Prócz orężem potrafią posługiwać się podstawowymi zaklęciami światła.
+3 do siły
+2 do talentu magicznego

Arcypaladyn- Paladyni którzy awansują na 25 poziom stają się Arcypaladynami. Niewielu miało zaszczyt z nimi porozmawiać nie mówiąc już o awansie na tak wysokie stanowisko. Są to wspaniali wojownicy i całkiem nieźli magowie. Każdy Arcypaladyn musi przejść specjalny chrzest bogów który daje im niewyobrażalne moce.
+2 do siły
+2 do wiedzy
+2 do talentu magicznegp
+1 do charyzmy

CDN. już wkrótce


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Niedziela dnia Czw 22:28, 06 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.textowefantasy.fora.pl Strona Główna -> Najważniejsze informacje. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin